Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

Biscotti (μπισκότα με αμύγδαλο & φιστίκι Αιγίνης)





Πριν από λίγες μέρες είχε εκπομπή ο Παρλιάρος και έκανε αυτά τα υπέροχα τραγανά μπισκότα. Η αλήθεια είναι ότι έχω καιρό να κάνω μπισκότα και τα λιγουρεύτικα . Είναι πολύ εύκολα να γίνουν αλλά και πολύ νόστιμα για να τα κρατήσεις για μερικές μέρες ... ευτυχώς που γίνονται κάμποσα.
Και ευτυχώς που όσα περισσέψουν . . . διατηρούνται για πάρα πολλές ημέρες χάρη στην τραγανότητα τους. Μόλις φάτε ένα θα κολλήσετε! α και γι αυτούς που έχουν θεματάκια . . . δεν έχουν καθόλου βούτυρο. 





Υλικά:

240 γρ. ζάχαρη
310 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
3 αυγά μέτρια
ξύσμα από ένα λεμόνι (ακέρωτο)
100 γρ. φιστίκι Αιγίνης
100 γρ. περλέ αμύγδαλο (ωμό και ξεφλουδισμένο)
φιλέ αμύγδαλο για πασπάλισμα
άχνη ζάχαρη για πασπάλισμα


Εκτέλεση:

Χτυπάμε στο μίξερ ή με μίξερ χειρός τα αυγά με την ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν καλά και να ασπρίσουν.
Προσθέτουμε το ξύσμα, το αλεύρι, τα φιστίκια και τα αμύγδαλα και ανακατεύουμε απαλά με μια σπάτουλα μέχρι να ομογεννοποιηθούν όλα τα υλικά μας.
Μεταφέρουμε το μείγμα σε μια μεγάλη σακούλα ζαχαροπλαστικής, κόβουμε αρκετά την μύτη της ώστε να μπορούν να βγαίνουν τα φιστίκια και τα αμύγδαλα, κάνουμε 2-4 σειρές στο ταψί μας (ανάλογα το ταψί), πασπαλίζουμε με φιλέ αμύγδαλο και με άχνη.  Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς για 30 λεπτά.



Αφαιρούμε από τον φούρνο και κόβουμε σε διαγώνια κομμάτια όσο είναι ακόμη ζεστά. Εάν θέλετε τα ξανά πασπαλίζετε με λίγο άχνη ακόμη και  αφήστε τα να κρυώσουν καλά. 
Εάν τα μπισκότα δεν τα κόψετε όσο είναι ζεστά δεν θα μπορέσετε μετά να τα κόψετε, το πολύ πολύ να τα θρυμματίσετε και να χαλάσουν κιόλας. Το μείγμα σκληραίνει αρκετά γιατί δεν έχει καθόλου βούτυρο. Τα μπισκότα μας μόλις στεγνώσουν θα είναι αρκετά τραγανά. 
Διατηρούνται σε χάρτινο κουτάκι ή τενεκεδάκι ειδικό για μπισκότα για πάρα πολύ καιρό.




ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ








4 σχόλια:

  1. Στη κυριολεξία τρελαίνομαι για τέτοια μπισκότα..όμως να πω την αλήθεια δεν έχω κάνει ποτέ, τα αγοράζω από Κρητικό μαγαζί.Κλέβω τη συνταγή στα σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα σας. Ζητώ συγγνώμη για το άσχετο με τη συνταγή σχόλιο, αλλά έχω μια απορία σχετικά με τα μπισκότα κανέλας και την έχω εκφράσει εδώ και καιρό στην αντίστοιχη ανάρτησή σας, αλλά δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Επειδή προφανώς δεν την έχετε δει, αλλιώς είμαι σίγουρη ότι θα μου είχατε απαντήσει, παίρνω το θάρρος να την εκφράσω και εδώ: Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε λευκή κρυσταλλική ζάχαρη στα μπισκότα κανέλας αντί για καστανή και, αν ναι, σε τι ποσότητα;
    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Καλό σας βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ζητώ συγνώμη για την παράληψη μου, η απάντηση μου είναι στην ανάρτηση του μπισκότου με κανέλα, γιατί εκεί θεωρώ ότι πρέπει να βρίσκετε. Και πάλι συγνώμη.

      Διαγραφή